نشست سه‌جانبه هم‌اندیشی مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر، مرکز اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون زندانیان سیاسی مسلمان

به گزارش ایثار، نشست سه‌جانبه هم‌اندیشی مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر، مرکز اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب صبح امروز در محل این کانون برگزار شد. این نشست که با حضور عادل مهری؛ رئیس مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر، علی حسینی رئیس کانون زندانیان سیاسی

کد خبر : 3979
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 18:17

به گزارش ایثار، نشست سه‌جانبه هم‌اندیشی مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر، مرکز اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب صبح امروز در محل این کانون برگزار شد.

این نشست که با حضور عادل مهری؛ رئیس مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر، علی حسینی رئیس کانون زندانیان سیاسی زندانیان مسلمان قبل از انقلاب، سعید گنجی؛ معاون اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای کانون زندانیان سیاسی برگزار شد، به مسائل فرهنگی و دغدغه‌های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب پرداخت.
رئیس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر در این جلسه گفت: زندانیان سیاسی در دوران ستم‌شاهی سختی.های فراوانی را متحمل شدند و میراث‌داران انقلاب هستند. این عزیزان در زمانی به ظلم طاغوت اعتراض کردند و تاوان آن را دادند که رژیم‌ ستم‌شاهی تا دندان مسلح بود.

عادل مهری بیان کرد: مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر بنا به وظیفه ذاتی خود از تشکل‌های ایثارگری حمایت می‌کند و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق اهداف تشکل‌های ایثارگری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی ادامه داد: مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های ایثارگری در چارچوب مقررات، توان و بودجه مرکز به تمام ۱۱۰ تشکل خود خدمت‌رسانی می‌کند و کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب نیز یکی از همین تشکل‌های ایثارگری است.
در ادامه جلسه رئیس کانون زندانیان قبل از انقلاب گفت: این کانون در سال‌های گذشته و در یک همکاری صمیمانه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران توانسته خاطرات بیش از ۳۰۰ زندانی سیاسی را به رشته تحریر در آورد. این اقدامی گامی پسندیده در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی زندانیان سیاسی بود‌ه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.